Der er godt gang i tilmeldingen til MFKs fodboldskole

06. april 2024 kl. 10:20

Så nærmer sommeren sig og det er tid fodboldskole på Møn. Der er godt gang i tilmeldingen. Så drenge og pige, tilmeld Jer inden der bliver udsolgt ⚽️🌞

Fodboldskole i Møns Fodboldklub

uge 27

HVORNÅR: 1. jul kl. 09:00 - 5. jul 2024 kl. 13:00
HVOR: Møns Fodbold Klub, Katedralvej 56, 4780 Stege, Danmark
HVEM: Udøvere, 6 - 14 år, begynder, letøvede, øvede

Giv dit barn den bedste start på sommerferien med 5 dages fodboldskole i Møns Fodboldklub

Dit barn får en uge fyldt med fodboldglæde, godt kammeratskab og sjove dage med sved på panden. Gå ikke glip af de mange grin, venskaber og gyldne øjeblikke.

Det unikke fodboldfællesskab og dygtige trænere skaber de perfekte forudsætninger for en god oplevelse.

Hvad end dit barn drømmer om at blive den næste Messi eller bare gerne vil ud og sparke til en bold og være sammen med andre børn, så er dette fodboldskolen for ham/hende. Vi sørger for trygge rammer med plads til alle børn i alderen 6-14 år uanset alder, niveau og køn.

I deltagergebyret er inkluderet et sæt specialdesignet spillertøj fra Select, som inkluderer t-shirt, shorts, strømper, bold og drikkedunk.

Hvornår:
Mandag til torsdag kl. 9.00-15.00
Fredag kl. 9.00-13.00

Torsdag aften er der grillaften for spillere og familie.

Fede ting dit barn får på DGI fodboldskolen i Møns FK:

• 5 dage fyldt med sjove fodboldoplevelser
  • Træning i nye tricks og skills
  • Mulighed for at blive bedre til fodbold
  • Kompetente trænere
  • Fællesskab og hygge med andre børn og mulighed for at møde nye venner
  • Et lækkert fodboldsæt fra Select, der inkluderer t-shirt, shorts, strømper, bold og drikkedunk

Læs mere hos DGI